Pátek

07.05.2010 00:00

 

Je pátek, dnes mám dovolenou. Dívám se z okna a ono je docela hezky. Je mi veselo.Odvezu kluky do školy, odnesu do květinky klobásky a koše a jedu směr LBC. Obcházím asi  6 krámu, abych sehnala stopky, nikde nejsou nebo za 900 Kč, to snad není možné, jsem v posledním krámě, zde mají do 400 Kč, neváhám a kupuji( tedy chvilku jsem přemýšlela). Tak a teď rychle do RCL, zjišťuji, že dnes budeme mít reklamu v 13.00 hodin, hned to volám na Březovou , aby poslouchali. Tak a teď do Globusu, mám koupit celofán, griotku, víno, koření , žárovky, snad nic nezapomenu. Mám koupeno, tak teď rychle do práce, vyzvednout Járu, děti , nakopat křen a na Březovou. Venku je hezky svítí sluníčko, už je to lepší!!!Ostatní ženy pečou or rána koláče, už se tším , až ochutnám jeden vzorek.Těsně před 13.00 hodinou dorazíme na Březovou, na návsi je živo, probíhají dokončovací práce, Jirka Košťál, nám zde instaluje osvětlení navečer a náš DJ nám pouští z našeho nového přehrávače příjemnou hudbu, společně všichni čekáme na zprávy na RCL. Tak konečně s emluví v rádiu o našem Březováku, všichni mlčí a poslouchají!! No pěkně to tam řekli, mají pochvalu. Tak a teď znovu do práce. Všichni se snaží a vše je v pohodě. Takže co já teď, musím dodělat ceníky, sponzory a domluvit ceny. Strašně rychle to utíká, už je skoro večer, chlapci chtějí trénovat, ale ouha, opět s e porouchala mašina, zase ta blbá klapka. Tonda a spol. skoro do půlnoci opravují stroj. Už skoro spím , a teď jsem si vzpomněla, že jsem koupila málo celofánu, no to je bezva, a zítra je svátek, a mám po spaní, jak já to udělám??????

—————

Zpět


Kontakt

Martina Šámalová

737 984 123




Anketa

Libí se Vám naše stránky?

Ano
83%
1 140

Ne
17%
240

Celkový počet hlasů: 1380