Všelibický pohár 2011

26.07.2011 12:57

Všelibický pohár jako tradičně začínal od 14.00 hodin, letos jsme postavili jen 2 družstva- muži a ženy. Nějak od rána jsme všichni pociťovali mírnou nervozitu, to bylo z toho pondělního tréninku!! A už jsme tam, tak konečně máme my ženy silnou konkurenci přijelo 9 družstev žen a 18 družstev chlapů. Po nástupu bylo losování a vytáha jsem 5, tak jsem byla spokojená. Před soutěží jsem řekla děvčatům, že bych byla spokojená s umístěním do 3. místa. A už to tu je, stojíme na startovní čáře a kolena se nám podlamují. Start- běžíme k základně, pospojujeme vše co máme a hurá dopředu. Táhnu rozdělovač seč mi síly stačí, uf jsem na místě , proudařky také. Kde je voda??Soňo PLYN!!!!! Už tu také je, ale ouha Klárka dlouho stříká, nějak se jí zamotaly hadice. Nevím, co se děje, čas je asi dlouhý. No tak umístění do 3. místa to nevidím. Uvidíme.Tak všechna ženská družstva ukončila své útoky a my jsme tedy skončili na tom 3. místě, jsem spokojená- je medaile!!! Tak a teď nastupují chlapi. Všelibičtí muži nasadili laťku hodně vysoko, naši se připravují k útoku, zatím vše klaplo, nalejvačka v pořádku, proudaři a Vašek s rozdělovačem na místě, voda se řine také, ale ouha u rozdělovače se náhle odpojilo Béčko- zase: to je smůla, Vašek rychle přidělává Béčko zpátky,ale čas už je pryč!!! No  na Všelibice by to asi nebylo, ale na bednu možná ano. No a výsledek- 10. místo. No neva, nebylo dnes tolik štěstí, snad bude příští rok.

—————

Zpět


Kontakt

Martina Šámalová

737 984 123




Anketa

Libí se Vám naše stránky?

Ano
83%
1 134

Ne
17%
234

Celkový počet hlasů: 1368